Op zondag 15 maart is de Stevensloop. Net als andere jaren willen wij weer met een groep vrijwilligers ons steentje bijdragen aan dit evenement. Het is een mooi moment om je clubgenoten beter te leren kennen en draagt ook nog eens bij aan de club. Vorig jaar hebben wij ruim €400 opgehaald voor de club.
Vorig jaar waren Bas, Marco en Lilian aanwezig bij de 7 Heuvelennacht en hebben zij bij kunnen dragen aan een fijne avond voor de lopers en bij de vorige Stevensloop waren er ook een hoop vrijwilligers. Heb je zin om te komen helpen, meld je dan aan bij de AC en dan gaan we er weer een mooie dag van maken.

Foto gemaakt door de stichting 7H