Heb jij oog voor overzicht, houd je van organiseren en draag je graag een steentje bij aan onze vereniging? Dan zijn wij op zoek naar jou! Omdat de huidige secretaris Mark besloten heeft meer tijd te gaan besteden aan andere hobby’s, wil het bestuur van BC Mariken zich graag versterken met een nieuwe secretaris.

Als secretaris ben je een belangrijke schakel binnen de club. Je zorgt ervoor dat alles rondom de ledenadministratie en communicatie soepel verloopt. Bij deze vrijwilligerstaak raak je zeer betrokken bij onze vereniging en kun je je vaardigheden inzetten voor een gezellige, sportieve club!

Lijkt het je leuk om deze rol op je te pakken? Stuur dan een bericht aan voorzitter Bram of spreek een van de huidige bestuursleden aan in de zaal. Zij maken graag kennis met je en vertellen je meer over de functie!

Wat ga je doen als secretaris?

  • Meedenken over de koers van onze vereniging en het reilen en zeilen door het seizoen heen.
  • De aanmeldingen van nieuwe leden verwerken en de ledenadministratie bijhouden.
  • Contact onderhouden met de gemeente over zaalhuur en andere praktische zaken.
  • Bestuursvergaderingen voorbereiden: de agenda opstellen en notulen maken.

Het takenpakket van de secretaris is flexibel. Het is mogelijk om de verantwoordelijkheid voor sommige taken te delen met een ander actief lid van het bestuur of de vereniging. Als je twijfelt of deze functie iets voor je is, kun je gerust contact opnemen met het bestuur!